People make your business grow

Jobsøgende/GDPR

Et af PMC’s specialistområder er rekruttering af direktører, chefer og ledere på mellemlederniveau, samt specialister inden for forskellige funktionsområder i kundens virksomhed.

Som spidskompetence dækker vi hele salgsudviklingsdelen - fra kanvas til salgsledelse på højeste internationale niveau.

Er du interesseret i at være registreret i vor emnebank og dermed have muligheder for at blive kontaktet i forbindelse med besættelsen af en aktuel, ledig stilling, hos en af vore kunder, kan du indsende dit CV mv. til optagelse i vor emnebank.

Emnebank

For at blive aktiv i vor emnebank skal du sende en mail med dit CV, dine job-ønsker og en side om dig som person (i et Word dokument) til Bank@PMConline.dk.

Når du sender dit CV til os, giver du samtidig dit samtykke (aktivt, gyldigt og frivilligt) til, at vi må oprette dig i vores CRM-system. Samtykket til PMC varer så længe det er nødvendigt under hensyntagen til formålet. Du kan altid bede os om at blive slettet ved at sende en ny mail til Bank@PMConline.dk. Se nedenstående GDPR meddelelse.

 

MEDDELELSE OG ERKLÆRING OM BESKYTTELSE AF PERSONOPLYSNINGER ved databeskyttelsesofficer (DPO) Henrik Møllevang Zarp, ansvarlig indehaver.

 

Databeskyttelsesforordning (EU) 2016/679 (GDPR).

 

Dette er People Management Consulting (PMC)’s generelle meddelelse og erklæring om beskyttelse af personoplysninger.

 

Ved at gå ind på og bruge webstedet (www.PMConline.dk)  accepterer man, at du/man er juridisk bundet af, og skal overholde, nedenstående vilkår - i dette dokument.

 

PMC forbeholder os ret til når som helst at ændre eller afbryde ethvert aspekt af eller enhver funktion på PMC’s websted.

 

På grund af PMC’s karakter har beskyttelsen af personoplysninger altid været et fokusområde for os. Tidligere havde vi en godkendelse hos Datatilsynet. Som kandidat kan du/man være sikker på at alle personlige data er sikre hos os og håndteres med største omhu. Vi arbejder aktivt med GDPR og med overholdelse af GDPR. Nøgleord er lovligt, rimeligt og gennemsigtigt. Vi gemmer ”need to know, ikke nice to know”. Klienter som modtager data ved kandidat-præsentationer, afkræves makulering af kandidatdata på personer der ikke ansættes. Ansvar for persondata på en kandidat som ansættes, overføres straks/efterfølgende til klienten.

 

Ophavsret, anvendelsesvilkår

Du/man har tilladelse til at få vist e-maile, downloade eller udskrive kopier af hjemmesiden, men udelukkende til personlig, ikke-kommerciel, brug. 

Det er udtrykkeligt forbudt at anvende hjemmesidens indhold på andre websteder eller i andre computernetværksmiljøer til noget formål. Såfremt du/man bruger hjemmesiden på en måde, som ikke er skriftligt godkendt af PMC, kan det være i strid med ophavsretlige love, varemærkelove og andre love. 

 

Politik om beskyttelse af personoplysninger  

PMC er forpligtet til at beskytte dine personlige data. I PMC’s  politik om beskyttelse af personoplysninger beskrives det, hvordan PMC administrerer og bruger de personoplysninger, vi får fra dig i forbindelse med kommunikation om ydelser, ”nyt job”, assessments ol., og hvordan du kan kontakte os, hvis du har yderligere spørgsmål om, hvordan vi håndterer dine personlige data.

 

PMC indsamler og lagrer personoplysninger (f.eks. navn, adresse, e-mailadresse og telefonnummer), som du opgiver for at modtage information fra PMC og senere vores klienter. Vi kan dokumentere hvad vi gør - fra A-Å. 

 

PMC bruger disse oplysninger til at efterkomme din anmodning om information. PMC indsamler og lagrer altså person-oplysninger, som du (aktivt, gyldigt og frivilligt) stiller til rådighed, fx som en del af dine CV-oplysninger – det du sender til PMC (hvis det er specifikt og relevant).

GDPR har som sådan ikke ændret vores syn på personoplysninger, idet vi ALTID har betonet FORTROLIGHED som vigtigst. Vi gemmer kun dine personlige data, så længe det er nødvendigt under hensyntagen til formålet med behandlingen, i PMC. Du underskriver en (let forståelig) erklæring.   

 

Ud over ovenstående kan vi benytte personoplysninger til statistiske analyser (hvor det er relevant). De personoplysninger der indsamles eller lagres, er alene til brug internt i PMC. Kun PMC godkendte konsulenter/partnere har adgang til person-oplysninger pga. meget høj datasikkerhed.

 

Sikring

PMC har truffet sikkerhedsmæssige foranstaltninger som sikrer personoplysninger  i overensstemmelse med gældende databeskyttelseslov. Vi sikrer helt eller delvist elektroniske ”automatiserede” data, og/eller fysiske data. Papirer / hardcopys opbevares under mekanisk sikring. Lokationer er overvåget med hhv. AIA (tyverialarm) samt CCTV (tv-overvågning). Hertil elektronisk datasikkerhed - på egen (sikret) server.

Forsikring

PMC er forsikret i TRYG Forsikring, for det tilfælde at en hændelse sker inden for GDPR regelsættet. 

 

Rettigheder

Du/man kan når som helst anmode om, at oplysningerne om dig ændres eller slettes. Du/man har ret til at modtage en gratis kopi af dine personoplysninger - registreret hos PMC. PMC er ansvarlig for behandlingen af dine personoplysninger, og alle anmodninger om at få ændret eller slettet disse oplysninger eller modtage en kopi af oplysningerne, skal sendes til People Management Consulting og mærkes; Att.: PMC Persondataansvarlig.

 

Google Analytics

PMC kan via internetstatistikværktøjet Google Analytics se hvorfra ”man” besøger os - via IP adresseoplysninger – når man bruger PMC’s hjemmeside.

 

Yderligere

For mere information om vores databeskyttelse, privatliv og sikkerhedsprocesser, kontakt os. Klage kan altid sendes til din lokale databeskyttelsesmyndighed som i Danmark er Datatilsynet.

 

Vi har særlig fokus på ARTIKEL nr. 9, 10, 87, 6, 13, 14, 15, 16, 17 og 21.

 

Grundlæggende ser vi Accountability som;

  • Gør det rigtige
  • På den rigtige måde
  • Hver gang
  • I hele data livscyklus

OG – kan vi (PMC) dokumentere det!

 

  1. maj 2018/PMC1

 

top    

Template by CABS | Login